Hvordan fungerer returnering og refundering?

Du kan returnere din ordre gratis inden for 100 dage. Vi refunderer dig via din oprindelige betalingsmetode inden for 21 dage.

Returnering - skridt for skridt:

1. Sæt returlabel på din pakke eller pose, og aflevér din pakke i den nærmeste Post Nord pakkeshop eller pakkeboks.
2. Du vil modtage din refundering senest 10 dage efter, at vi har modtaget din returnering. Vi sender en bekræftelse på email.

Har du ikke modtaget et returlabel? Kontakt vores kundeservice via vores kontaktformular.


Hvornår kommer min pakke?

Der går typisk 3-5 hverdage, før du modtage din pakke. Du kan altid følge din pakke via linket forsendelsesbekræftelsen.


Hvad koster forsendelse og returnering?

Forsendelse og eventuel returnering er på vores regning. Hvis du ønsker at returnere en eller flere varer, skal du blot anvende det returlabel, der er vedhæftet som PDF i forsendelsesbekræftelsen, som du modtog på mail.


Mit køb har fejl eller mangler. Hvad gør jeg?

For at vi kan bearbejde din reklamation hurtigst muligt, skal du have bestillingsnummeret klar og kontakte vores kundeservice med en kort beskrivelse af, hvad der er galt med din vare. Og selvfølgelig gerne et billede eller to af mangler/defekter.

Du kan kontakte vores kundeservice via denne kontaktformular.


Kan jeg hente min pakke i en pakkeboks?

Gerne! Du skal bare vælge ‘Pakkeboks’ i stedet for ‘Hjemmelevering’ og vælge den pakkeboks, du vil have din pakke leveret til.


Eksisterer Zircle i andre lande end <country>?

Zircle eksisterer i Tyskland, Spanien, Polen, Frankrig, Belgien og Holland.


Hvordan kan jeg betale?

På nuværende tidspunkt tilbyder vi kun betaling via PayPal og betalingskort.


Hvilken stand kan jeg forvente, at de pre-owned produkter er i?

Alle produkter på Zircle.dk er kvalitetsttjekket og godkendt. Med vores to-trins kvalitetstjek kan du være sikker på, at ingen produkter er defekte eller har synlige brugsspor. Vi udbyder kun produkter, der er i absolut bedste stand.


Hvorfor er produktet ikke længere tilgængeligt?

Vi har kun en enkelt af hver. Det kan derfor ske, at et produkt er blevet solgt og derfor ikke længere er tilgængeligt. Men hold øje - vi uploader nye varer hver dag, så du skal nok finde en ny skat til garderoben iblandt.


Hvordan kan jeg finde målene på et produkt?

Vi har desværre ikke målene på alle produkter. Vi arbejder på at kunne give dig endnu mere information om hver enkelt produkt snarest muligt. Vi foreslår, at du prøver produktet og hvis det ikke passer perfekt, kan du sende det retur med vores gratis returlabel.


Hvor finder jeg materialesammensætningen for et enkelt produkt?

Desværre har vi endnu ikke mulighed for at angive materialesammensætningen ved hvert enkelt produkt. Vi arbejder på at implementere dette snarest muligt.Vi foreslår, at du prøver produktet og hvis det ikke passer perfekt, kan du sende det retur med vores gratis returlabel.


Hvordan kontakter jeg kundeservice?

Du kan kontakte vores kunderservice via vores kontaktformular. Vi vender tilbage til dig hurtigst muligt!

Hvor kommer produkterne fra?

Vores produkter kommer udelukkende fra Zircle-kunder. Forskellen i købsprisen fra vores kunder og salgsprisen, er baseret på omkostningerne for kvalitetstjek, at tage professionelle billeder og notere produktinformation samt prisen for emballage og logistik.


Hvordan kan jeg opdatere mine loginoplysninger?


Vil du gerne ændre password eller brugernavn?

Din Zircle-konto er den samme som din Zalando-konto og alle ændringer skal derfor foretages via Zalando. Log ind på zalando.dk og foretag ændringerne under din brugerkonto.


Vil du gerne ændre din email-adresse?

Ændringer af password eller email skal ske via din Zalando-konto. Log ind på zalando.dk og foretag ændringerne under din brugerkonto. VIGTIGT: Hvis du ændrer din emailadresse for zalando.dk, vil disse ændringer ikke gælde zircle.dk. Dine tidligere ordrer og Ønskeliste vil ikke overføres til din nye konto. Vi arbejder i øjeblikket på at synkronisere email-adresserne mellem de to sites.